Friday, February 18, 2011

McMuffin with egg

8.30am, atiqah and me arrived at McD. Sabihah the secretary already standing there, proudly. and PUNCTUAL. u go girl. she actually walked from her house. wow :) 
im wearing my uniform, and my badge, Parkson's promoter. *HAHA
i chose Mcmuffin with egg. RM4.75, haha :D Atiqah, pancakes.
Sabihah, sorry nyah. mana ada prosperity :p
then, Afiqah, Hanisa Sabrina, Grace Husna, Hazwani Hani, Nazri, Luqman Hakim, Alif Fahmi, and also Zulhelmi finally arrived. takpalaa, korang tk lambat pun :)

then, the discussion begun.
i had fun with u guys :D
especially time bersembang tak ingat sambil pegang mop, haha. gelak ingat benda bangang yg kita pernah buat dulu. plastic keras tudung, makcik kedai buku =.=

i am hoping that all our plans will turn out to be the most successful event of the year, wahaha *melebih =.=

takdalaa.
macam kita cakap tadi, ATLEAST jadilaa, kan? dah semangat menggebang kat merata tempat, haha.
tanakk hangat - hangat taik ayam.

tadi aku main CHESS. OMG. lama weh tak main. and guess what, aku menang. bangga cakap CHECKMATE.

and and, since semalam, aku dgn Puan Sharifah Rosyah tgk American Idol.
ada sorang lelaki niii. aku panggil dia cowboy. suara diaa ala2 cowboy weh, sgt lah sesuaai nyanyi country song, SEDAP. ailaikkk :D

pagi tadi aku jatuh sebab takut sangat dengan lipas
bangang sungguh =.=

2 comments:

Aretea said...

lipas je pun *muka b angga tak takot lipas. haha

Sharifah Nur Aina said...

aku tk tahu laa kenapa aku takut sgt dgn lipas =.=