Wednesday, February 9, 2011

eat to death

semalam aku tgk TABOO.
starting dia bout sorang lelaki, yg terlalu obese, sampai tk boleh jalan dah,
n dia kena undergo operation utk kecikkan perut dia, so tht dia akan cepat kenyang n tk payah makan byk2.
n ada jugak society kat negara mana tahh, yg menggagap perempuan overweight sgt HOT. wahh.
sampaikan parents akan force anak2 diorang utk makan. utk menjamin anak diorang akan dipinang oleh lelaki *sedikit Skema ayat akuu

aku pulak baru lepas baca blog nii, Makan!
lately, ramai org mati sbbkan jantung. cholestrol block blood vessel, waahhh Bio.
creeppyyy kan?
orang tk sedarr yg hari2 sebenanrnyaa diorang tgh cuba commit suicide by MAKAN.

teringat time kat asrama dulu, time SPM mode,
semua org makan tkda kawalan punyaa.
order EE burger dgn confident setiap hari, *kedai kat Langkawi yg ada delivery service yg jual oblong, burger, pendek kataa, semua makanan yg memBESARkan, memBERATkan, black pepper sauce dia SUPERB, mcm prosperity tauu! harga pun berpatutan, tuu yg semua org mengORDER tanpa sebarang keraguan, yeah!
bila cakap pasal makan, mesti bg alasan Tension, stress studyy, so kena makan BANYAK.
takpun, Period, so rasa nak makan. BANYAK.
haha kenapa aku tahu semua alasan ni? *aku tak terkecualiii okay -.-
HAHA bengong.

makanan kat mana2 sekarangg, BAHAYAAA.
encik makanan the serial killer. aaaaaaaaaaaaaa... LARIIIIIIIIIIIIIIIIIII..!


                                                       
haha kalau pasal makan tak sihat je, mesti kaitkan dgn burgerr, banyak lagii laa. we can make a difference :)

aku cuti hari nii, text aku dapat tadii,
'Aina arini cuti ek.. besok msok kol 2 k,
nasib baik bgth agak awal. tak bgth 5minit b4 aku masuk kerjaa.
bagai pucuk dicita, ulam mendatang, haha. sbb aku pun agak MALAS nak pergi kerjaa harini.
Parkson kosong weii. lepas CNY, dah tkdaa org nak beli baju baru ke huh?

start hari aku, dgn bacaa novel, mandi, potong kuku, makan kuaci, aku dahh jadi kuaci's addict
gajii, cepatlaa masukkk..

*listening to Forever and Always by Taylor Swift :)

6 comments:

Unknown said...

haha , alasan yg sama jee kalo nak mkn .

heaven gila langkawi =..="

Sharifah Nur Aina said...

haha dah mcm ada skima jwpn lak utk semuaa alasan makan tuu.

haha boleh tahan heaven laa, dgn chocs lagii -.-

Aretea said...

eh miezah ghani rakan selenggong. ehehe.
weh rndu EE Burger nyah !!
eh kene ingat nie
hidup mati, ajal maut di tangan tuhan. ecehhh.
hahaha

Sharifah Nur Aina said...

wehh 2 org lenggong mengomment post aku :)
betul wei, aku rindu EE burger jugakkk

Aretea said...

kat cni takda kedai yg service dye mcm EE Burger

Sharifah Nur Aina said...

miawww, jom pergi langkawi a day b4 hari result. so kita boleh lepak EEburger, huhu. jgn tutup sudah -.-