Thursday, February 3, 2011

bayar CASH

semalam aku kerja FULL,
10am-1030pm. PENAT. Customer RAMAI gilaa.

*i have learn a veryvery useful lesson.
bila kita buat something salah, mesti kita akan dibalas balik. LAMBAT or CEPAT
haha aku tk merepek.
aku dah kena. aku buat salah, n aku kena balas balik. siap nangis dalam fitting room. haha memalukan.
apa org panggil, KARMA eh?
What Goes Around Comes Around?

so, setiap hari, at the end of the day, b4 tidurr,
better kita duduk diam, pkirrr, 'okayy, apa aku dah buat sepanjang harini'
kira mcm check list laa. nthen kita asingkan, Do's and Don't :)
so, kita akan jadi a better person everydayy. yeah *muka semangat!

lately, banyak cerita seram kat tv -.-

Happy Chinese New Year :)
PLKNians, welcome home!

4 comments:

Yureika said...

check list malam2 before tido tuh ... dlm islam dah ada. its call ber-muhasabah :D

Sharifah Nur Aina said...

haha yeah! mari kita bermuhasabah :)

Dahlan said...

Ape yg ko wat salah? Rather odd.

Anyway, just improve where you made mistake and avoid it. Senang jewp.

Sharifah Nur Aina said...

yeahh, jangan pisang berbuah dua kali :)
*wah peribahasa spirit!