Wednesday, December 29, 2010

seminggu!

pejamcelik aku dah seminggu berkerja. wah!
tahniah :)

selama seminggu ni, aku dah agak expert tgk muka org.
hehe *bajet sungguh
aku boleh predict customer tu nak beli ke tak
*bertambah bajet

harini, aku kemas bilik. wah sangat seronok tgk bilik kemas :)
tapi still tak berani nak compare bilik aku dgn ayu.
siapa ayu? haha.
ayu ni roommate aku this year. bilik aku, TL10.
dia KEMAS gila.
intipati locker dia, mcm dia ukur guna pembaris setiap position barang, especially baju.
aku sangat kagum!

while kemas-ing my bilik tadi, haha.
guess aku jumpa apa?!
IC Azie!!
kitorang pergi Genting haritu, 13dec.
dia tumpang bag aku.
haha, sampai skrg rupanya aku simpan ic diaa.
dia sendiri x perasan.
azie memang CC -.-
*ClumsyCareless

wahh, tak sabarrr nak start sekolah *haha Gila

No comments: