Friday, December 24, 2010

second day

yeah, aku berjaya kerja for the second day,
hari ni busy dgn stok baru,
angkat kotak2 dari store,
bukak kotak, plastik, tampal price tag,
yeahh, itulaa kerja harini.
bos nak datang esok.
esok aku masuk pagi.
tadi aku agak kena marah -.-
sebab bawak MP4,
padahal MP4 tu aku dgr sebla je, n volume 3 pulak tu, dalam tudung, takda siapa pun nampak sebenanya,
wkt nak balik, kena check badan,
aku keluakan mp4,
si guard skema tu kecoh *rasa nak bakarrr,
si org atasan lak ada jugak,
aku pun kenaa.
mcm biasa, bila org marah, buat diri se-humble boleh, so that org tu akan rasa powerful. haha teknik ni belaja time 'tu' *asrama, huhu.
aku pun cakap, sorry kak, sorry kaakk -.-
then, dah habis scene tu,
kak A kata kat aku, sabar tau, dia tu mmg gelabah sikit.
aku angguk, senyum.
dah dua org dah kata dia gelabah.
takpa, ni pengalaman :)

harini, aku dgr byk perkataan x best,
B word, P words,
perlu ehh?
rasa cool ke?

esok aku masuk pagi.
yeah, nak rasa masuk pagi pulak.

few days more :(




No comments: