Monday, December 27, 2010

2011 is coming :)

 encik duaribusebelas is coming :)
kalau 2010, aku dah tahu, okay tahun ni aku nak spm.
then 2011, haha seriously, aku x tahu lagi. tunggu result.

hopefully 2011 will be a very fantastic year for me :)

*azam
haha, stay away frm all bad things.
gejalasosial n etc.
i want to be a very good girl :)
tanak carik masalah.
no more JDM -.-
no more bad record. breaking rules *haha, boleh ke ni?
dah, dah, tanak azam banyak2. kang cakap x serupa bikin pulak.

okay, cerita hari ni,
kerja okay je.
cuma tula,
kadang2 x semestinya org BARU je mesti buat salah,
jgn nak salahkan org BARU je.
apa yg aku buat dah betul dah, dia yg salah, pastu dia kata aku salah,
bila tgk balik, aku betul okayyyy! *dah laa mcm nak marah aku
then tadi aku detect, dia buat salah lagi -.-
tak paham aku. sabaqq :)

esok start pukul 3, stok baru sampaiii.
yeah. kerja banyak tibaa :)

senyap je,
then i got one simple message,
im relieved. hoho.
and happy, ofcourse!
*merepek






No comments: