Sunday, December 12, 2010

Dobby the Hero :)

haha, smlm aku pergi wangsa walk dgn kakak aku.
aim kitorang nak tgk 2movie.
yeah, berjayaa :)
Next Three Days dgn Harry Potter

Next three days okay. not bad.
starting dia a bit slow.
mcm ala ala prison break cerita ni.
less macho than prison break laa.
okay la, sinopsis sikit,
cerita ni bout sorang husband yg gila syg kat isteri dia sampai sanggup plan mcmmcm utk lepaskan isteri dia dari prison,
isteri dia kena tuduh bunuh boss sendiri,
interesting laa tgk dia pikir mcmmcm cara kreatif.

lps tu, harry potter.
starting dia, okay, menarik.
hermione makin cute, hoho :)
ron n harry still sama.
prof lupin makin tuaa.
mad eye sama.
pertengahan cerita, agak boring kot.
harry potter, hermione n ron memerah otak pikir mcm mana nak destroy hocrux yg ada kat diorang.
mcm biasa, baca buku lg byk excitement yg mcmmcm.
tp okay la, kali ni byk elemen kelakar.
aku ada gelak, yeahh!
towards the end, makin menarik, byk terkejut jugak.
adala terkeluar *mak kau! dari mulut aku,
haha.
dobby mmg hero!
takda dia, x tau laa apajadi.
aku suka dobbyy! :)
even harry potter pun kalah dgn dobby.

stupefy!
expelliarmus!
obliviate!
avada kadavra!
accio-

aku teringin pergi dunia tu. haha. kanakkanak ke kalau aku ckp mcm ni? :P

DOBBY <3

No comments: