Tuesday, May 31, 2011

Perlis

haha tiba2 mood membebel mencurahcurah -__-


okay Perlis. haha Kolej Matrikulasi Perlis, KMP. overall, okay lah. first, roommates, Pika, Nina and Aini. Pika and Nina dari Selangor. Aini ganu. hoho kitorang 1st day kenal dah kecoh gila. sampaikan org tanya, "korang ni sama sekolah ke dulu?"


haha takk. kitorang kenal berapa minit je, terus perangai Joyah, Senah, Limah semua keluarr. 


orientation, haha BIASA. taklimat sepanjang minggu. zzzz.. sampai aku tidorr, kena kejut. haha skill tidor aku still mantap okayy. 


cafe, yeah. makanan okay. murahhh. air pun sedappp. aku PEMINUM AIR yg sgt TEGAR kot kat sini. sbb, kat sini, seriously panass. muka aku selalu KILAT berminyak, semut lalu boleh tergelincirr. and, TOING! satu jerawat muncul.


study, haha memang RUSHING. 1st day masuk cls, tiba2 satu chapter dah habis. haha tak sempat nak ckp dgn org sebelah punn. kalau dulu, siapp boleh main bls2 surat lagi, conteng2 meja lah. skrg NO WAYY. belajaqq! focuss!


lagi.. haa! bilik aku tingkat dua. haritu aku potong kuku kat koridor. then guess aku nampak apa kat bawah? -__-
biawak GABAK gila selamba je jalan kat bawah tu, bajet bawah tu tempat main galah panjang utk biawak ke apa. PERGHHH serious geli. lipas pun aku dah mcm org GILA nak dekat, inikan biawak -____-


haha aku mengaku, aku rindu nak pakai uniform sekolah. SENANGG, tk pyh pikir, nak mix and match tudung and baju. haha.







1 comment:

aneen qiha said...

sherry merry,aku pn rindu zaman2 skolah :'(
nway, PERLIS tu kg halaman aku~
kalau g THE STORE KANGAR, singgah kedai NELSON (corn in cup)
sebut je nama aku, INSYAALLAH dpt murah :)
hahahahaha