Monday, May 16, 2011

counting days

harini aku banyak habis duit -__-
HAHA yelah beli brg nak masuk matriks. taknak ckp amount aku dah spent berapa. tapi seriously, duit sgt lah ibarat waterfall yg gila deras. <-- cuba buat perumpamaan. MENGALIR LAJU tanpa ada apaapa HESITATION.

tu pun, ada lagi barang yg aku tk beli lagi. PERGH. contact lens, cermin, DAHH berhenti, aku tknak list brg yg aku tk beli lagi. *sedapkann hati.

and anda tahukah? harini aku buat akaun BSN. wah BANGGA sebab skrg aku dah ada 2 card bank. mcm seronok tgk purse penuh card penting. bukan penuh dgn ticket wyg, ticket ktm, resit beli ice cream -__- HAHA aku dah BESAR. ramai jugak tadi yg nak buat akaun BSN. sampai org BANK tu dah tahu dah, nampak muka aku terus tanya, dpt matriks mana. bila aku kata Perlis, dia terus ckp, ohh ramai jugak dpt perlis kan? so, ini bermakna, ramailah ORANG RAWANG dpt Perlis! *excited

tadi aku pergi PUSTAKA RAWANG. beli pen, file, pencil. HAHA. kenapa perlu diCAPITALkan PUSTAKA RAWANG? sbb.. haha sbb since aku drjh 1, sampai skrg dah 18 ni, aku MESTI beli belah kat sini. stationary, buku, komik. dari dulu kedai ada satu je, skrg dah ada 3 branch kat rawang. BEBEL apa dah -__-

suppose dpt komisen sbb promote.. kan?

utk semua, masing2 pun mesti tgh busy prepare utk belajar kan? so.. Goodluck eh semua! belajar rajin2. yeah SEMANGAT!

2 comments:

Mai said...

Betul wehhhh! macam air terjun. aku pun banyak belanja harini. Macam macam. Banyak lagi belum beli. =.=

Rozainie 'Rozen' Izzuan said...

sme lah! arie nie jer aku shopping.. aku dh abiskan rm 500! tu pun x complete shopping list aku!