Thursday, April 21, 2011

tembak diri sendiri

HAHA. mata membesar, mulut menipis, terasa comel, camera diangkat guna tgn sendiri, carik angle yg plg best. rasa diri comel sgt. snap! cepatcepat tgk screen, cantik tak gambar tuu. HAHAA. cantik! then upload. MYSPACE. 


fenomena biasa kanakkanak + remaja belasan tahun. 
-____-
masalahnya, aku tak terkecuali. haha.
aku PERNAH terjebak. 
grrrr. MALU.

siang tadi, aku and Nabilah Rosman *kawan aku since darjah satu. jadi hingusan samasama dulu :D
kitorang tgk balik gambargambar zaman form 1 - 3, OMAIGODDD. gelak tak ingat tadi. gambar - gambar tangkap sendiri yg bajet comel BERLAMBAK. adoiiiii.

*bunuh diri*



ni gambar tadii. nabilah yg tengah *mayb dia tgh cuba buat comel -____-
haha jgn marah nabilah :p
kaaaanannn sekali, miza.

kiri sekali, Angelina Jolie, ofcourse. siapa tak kenal huh?

girlfriends :)
it was fun.

4 comments:

Anonymous said...

sherry, geli la sbnrnya ayat 3rd last tu haha

atiqah jainal said...

hahah! kenangan best kowt...

nabilahrosman said...

aku masih lg dlm keadaan bajet comel mcm dlu2..tolong la!!

nabilahrosman said...

aku huduh gila