Thursday, April 7, 2011

kasi minyak pekat likat

hari ni hari malasmandi aku. korang tahu hari malasmandi tu apa? haha.
procedure dia mcmni, korang bgn tidorr, korang terus tak mandi sampai petang. sungguh mudah bukan?


haha tunggu muka dah berminyak pekat&likat. semut lalu pipi pun kaki boleh stuck. sbb melekat kat minyak muka.  *hiperbola dah budak nii =.=


alahh, lagipun aku cuti harinii. confirm semua org Parkson meraung2 carik aku *syok sendiri


bila laa Donald Trump nak call aku nak offer full scholarship?
=.=






3 comments:

hanisa sabrina said...

esok jugak dia call kau . bukan takat full scholarship . fulltime housewife pn dia bagi

Sharifah Nur Aina said...

haha abang donald :)

Rozainie 'Rozen' Izzuan said...

kau cuti ker arie nie?? bkn nk bgtau aku.. huhuhu.. (pelik...)