Monday, April 4, 2011

syaitan!

syaitan =.=
mcm ni sebenarnyaa, tadi kat tempat kerja aku, *ecehh, rasa dah besar gila ckp 'tempat kerja aku'

ada org hilang phone kat surau.

dia letak phne dia di satu tempat. area org letak telekung. dia pergi ambik wuduk. sembahyang asar semua siap. then dia turun. terlupa phne dia. berapa minit lepastu, dia teringat phne dia tkda. dia naik atas, nak ambik phne dia.

dah takda =.=

BANGANG gila. org masuk surau utk sembahyang. sempat lagi nak curik. kelakaa. lepas sembahyang, baca doa, lipat telekung semua, terus curik phne. BULLSHIT punya org. ambik pisau tikam diri sendiri la kau!

hopefully si pencurik bengong tu dpt balasan setimpal. okay, enough abt that.

aku baru lepas gelak secara membabi buta, sampai nak sesak nafas. aku tgh dgr radio Sinar. omaigod. dgr radio Sinar mlm2 ni lawak gila. ramai org call Sinar utk express feelings diorang dgn penuh confident.

*ayang syg abang sampai bila2, ayang takkan tinggalkan abang. ayang bertuah dpt bersama abang.
*mama sayang papa forever, papa satu2nya cinta mama.

serious KELAKARRR :p




8 comments:

fatinabila said...

mmg gler klakor!! hahaha..biase ar, org brcintun..cintun itu buta!

Sharifah Nur Aina said...

haha. kalau aku jadi DJ kan, aku dah gelak gila2.

Dahlan said...

It's a little bit stupid right, to steal a phone at surau? Niat baik nak sembahyang tp ade niat jahat disebaliknya. Kalau org macam tuwh potong tangan sbb mencuri di tempat suci. Dumb2.

But anyhow, cintan cintun part is funny however.

Smile always :)

tna :) said...

org sekarang tk takot nk bt jahat,
pecyelah, among kwn pn ade.
haih,

nwaY, tu smue cintan mati punye,
tp kan salunye yg bt call ngn pesanan tu bdk2,
bknnye org dewase,
:)

Sharifah Nur Aina said...

Dahlan, kan? kan? kat mana2 pun tk selamat sekarangg =.=

TNA, among friends, i think i knw who :)

Rozainie 'Rozen' Izzuan said...

hahaha... aku pun dgar.. naik geli aku siot!

Anonymous said...

haha,, bengong.. dahla kat radio wey...

Syed Adib said...

sabo mkcik..xbaik mncrut2 ni