Monday, January 24, 2011

raya raya

Customer semalam gila ramai wei -.-
pinggang dah rasa nak tercabut.
sales smlm banyakk.
fuhh penat semalam.
buat aku tidur banyakk harini. aku mimpi GILA PELIK tadii

CNY laa. semua nak beli baju baruu.

ada customer tuu, yg sukati bawak baju brand aku jauh2.
aku pun kena ikut laa diaa. sbb risau dia main letak je baju tu kat mana2 brand, korang kalau shopping, jgn buat mcm tu okayy. letak balik kat tempat asal dia. *muka serious, haha.
dah serba salah aku nak tanya dia banyak kali, ' is it okay?' 'which one do u want?'
fuhh..! at last, beli jugak. lama jugak aku tunggu dia try kat luar fitting room.
lama betul nak pikir, nak tanya pendapat mak ayah kakak dia lagii -.-

esok aku cuti, yeah. nak pergi Mid Valley :)
joyah sekalian, jumpa esok.

No comments: