Tuesday, January 25, 2011

Champion Cuci Longkang

yeah. harini aku berjumpaa persatuan Joyah seduniaa :p
Atie, Azie, Fai, Sarah n Tea :)

aku naik KTM 10am, coach wanita *muka bangga
seronok gilaa. kosong je. sampai Mid Valley. kalau hari2 mcmtu, BEST gila.
otw ke Mid,
tiba2 ada sorang buta naik.
time tu tkda tmpt kosong tau, dia berdiri dpn sorang perempuan ni. tanak cakap kaum apa *tanak racist, hoho.
perempuan yg duduk tu boleh tgk je org yg buta tu.
aku dah nak bgn dah, nasib baik ada org lain yg bgn. bagus weiiii! :)

apa2 pun, dont judge the book by its cover. kdg2 luar nampak baik, tp kat dalam -.-

pukul 11, aku sampai. jumpa Tea :) haha. dia comel laa.
rinduuu~
aku dgn dia berborak penuh semangatttt!
beli ticket wayang, Faster :)
Faster not bad. The Rock sangat determined!
student card digunakan tanpa ragu2. hoho
nak murah punya pasal.

then Fai dtg. tercungap2.
haha. naik KTM dari Port Klang. tahniah wei.

after wayang, jumpa Atie, Azie n Sarah kat foodcourt.
haha seriously rindu korang wei :)
few minutes awal, kitorang habiskan masa dgn GELAK je. nonstop.
padahal tkda siapa buat lawak pun -.-
memang pelik.
then berjoyah, makan ABC Tea, hoho.
Azie mcm biasa x habis makan.
Atie si Miaw kenyang. Sarah n Fai konon x laparrr -.-

then main bowling.
aku CHAMPION okay. cuci longkang kasi bersihhh.
korang boleh lawan ke huh *muka kerek
Sarah hebat okayy :) Tea lak cool je main, hebat! Atie first game hebat, 2nd game lg hebat! Azie shalin zulkiflii. siap nak battle dgn org sebelah okayy. Fai kecik cili padi

then jalan2.
yg plh excited, aku pergi outlet JEEP :)
aku as a JEEP promoter, sangat bangga! haha.
lagi banyak bajuu kat situu. yeah best!

then after atie beli bajuu, dah berjalan sakan.
mintak azie belikan baju. n atie belikan jam. haha.
then kitorang pun naik ktm sama2, nak balik.
sardine yg campur dgn kuah asam weii. pack gilaaaaaaaaaa -.-
diorang turun kat kl sentral.
aku kena tahan sampai rawang. nasib baik naik coach wanita. hoho.
seriously pack.
anyway, i have fun guys :) mere tumse pyar kartehuu!


haha SEMUA ORG nak tangkap gamba dlm toilet.



kitorang dah 18 tahun okayy. haha *excited lebih

No comments: