Sunday, September 5, 2010

Hey

hai. haha. first blog aku dalam official blog website. selama ni aku berblog kat Myspace. skg ni baru dapat seruan ( cewahhh. BM ) nak register diri kat sini. segan segan ubi nak menaep kat sini. amatur lagi dalam industri blog ni. tiba tiba rasa aku sangat membosankan pulak. apa yang aku bebel dari tadi ni?!

skg ni aku nak cerita pasal apaa haa? ohh yeh. sepanjang hari nii, aku kat KL. to be specific sogo, maju junction n sewaktu dgnnyaa. seriously, orang RAMAI GILA. RAMAI GILA. semua orang pun beli last minute. kenapa?! aku pun sama sebenanya. cakap orang. macam macam orang aku jumpa tadi dehh, menarikkkk. yang family, makcik makcik, remaja remaja, adik adik kecikk. huhu. nak carik parking memang susah, pakcik polis traffic garang.

kesimpulannya, ke-banyak-songehan aku sangat sangat kena dihapuskan siang tadi. sbb ramai org n penat gila jalan non stop dari satu kedai ke kedai lain. kalau aku terus jgk byk songeh, aku rasa aku still x dpt beli baju lg nii.

berbuka kat pizza hut. okeylaa. time lapar, semua masuk mulut jadi sedap. rasa tadi mcm nak makan je buku menu pizza tadi, semua nampak sedap. huhu. keinginan menambah lemak membuak buak. haha.

malam, tengok Step Up 3. comment aku, jalan cerita dah boleh expect. tp dia punya action sangat hebat n buat adrenaline aku membuak buak. ahah. okeylaa. not bad.

hah, lupa nak cakap, waktu aku tgh nak try seluar, tiba tiba phone aku berbunyi, merengek minta aku angkat, haha. ayat aku agak mengerikan. Fai call. dia kata...... dia nampak Faizal Tahir!!!! arghhh. rasa mcm nak masok dlm phne je tadi. Dengki gila rasa. FT kat Pavi. Fine, x heran. huuuuuuuuuuuuuuuu~

lagi berapa hari nak SPM, less than 100 days. aarghhhhhhh.
straight A's, will u marry me?

No comments: