Saturday, September 18, 2010

11.30 am -.-

haha 11.30am
flight terAWAL di duniaa.
haha melampau.
tu laa flight aku esok.
teruja GILAA.

hari ni schedule aku agak pack.
n also, aku jugak berbelanja dgn agak byk hari ni -.-
duet ibarat air,
mengalir laju.
kalau ada peribahasa ni, aku mesti selalu guna dlm karangan,
woah.

hari ni aku teman nenek ke klinik kesihatan.
then pegi print folio Addmaths, kerja si Malas.
makan di McD dgn Anis si comot, Miza, Irkhmal, Maya, Tirah, Soleh, Apish, Ellia.
Helmi mula2 je ada, then hilang, CC kot.

*Irkhmal si Becok, cakap nonStop okayy.
Maya hampir pengsan. haha.
Miza hampir marah.
Anish tumpah sos kat tudung.
Soleh Tirah Apish tukang gelak
haha.

then pergi karaoke.
no comment psl tempat karaoke tu.
sejam karaoke, okay okay.

satu benda yg aku perasan,
kenapa ek ada certain Golongan,
diorang mcm suka memperlekehkan orang lain eh?
mcm diorang bagus SANGAT,
mcm ni, kwn lama aku si A dtg la dgn kwn dia yg aku x knl, si B
then tah mcm mana si A & si B borak punya borak,
tiba2 keluar topic psl tempat aku belajar.
MRSM Langkawi

*antara dialog budak B tu,
tak boleh jaoh lagi ke belajar?

aku x kesah lagi,
wlpn sebenarnya bukan aku yg tentukan aku DAPAT Langkawi.

then dia ckp,
sambil gelak,
HAHAHA, MRSM?! maktab REMPIT seMalaysia.
sambil gelak lagi,
bersama dgn gelak kwn2 dia.

haha,
aku offended kot dgn lawak dia yg aku tak rasa kelakar,
sebakol jugak laa aku mencarot kat dia, dalam hati.
haha, appearance dia buatkan aku rasa dia seorang yg akan bertindak tanpa fikir panjang punya.
so, aku berfikir penuh panjang,
bialaa dia,
bukan dia yg akan bagi gaji kat aku lps aku habis belaja nanti.
tahniah,  anda seorang PELAWAK.

lepas karaoke,
balek naek bas dgn miza,
borak kisah silam dgn dia,
haha mcm2 benda bengong kitorang penah buat,
stay away from stray dogs!

then malam pulak, aku beli barang,
kan nak balek maktab dah -.-
lagi sekali, duet itu air.
semua brg yg aku beli mesti aku cari promo pack. haha
then, carik handbag utk nenek
syarat handbag,
byk poket,
muat masok ketiak,
design x terlalu muda.

hehe satu rawang jugak laa pusing carik handbag.
naseb baek jumpa.

argh,
bila nak balek maktab je,
mood aku terus tukar jadi mcm PMS. haha
rasa nak marah semua benda.
cool, cool..

deii ciwakk, jaga diri kat rumah, haha :)


No comments: